czwartek, 27 października 2011

Powitanko

Chciałabym się przywitać z tymi, którzy poświęcą choć odrobinę uwagi dla mojego bloga. Od około roku obserwuję wiadomości  na temat decoupage. Już dużo wcześniej przymierzałam się aby coś wykonać własnymi siłami lecz dopiero od około pół roku zaczęłam coś tam tworzyć - choć  początkowo ciężko szlo.
Czasami nie wychodziło, wkurzałam się.... ale na szczęście mam to już za sobą - nauczyłam się cierpliwości i teraz gdy tylko mam wolną chwilkę wymyślam nowe rzeczy, a przy okazji mam wielką satysfakcję z wykonanych przedmiotów mimo, iż może nie są one jeszcze doskonałe. Są to moje początki także z blogiem, także wybaczcie jeśli oprę się na początek na podstawach (oczywiście do czasu jak tych informatycznych gwoździków nie rozgryzę).
Aby nie było tak smutno na początku, że niby bez żadnego zdjęcia - podzielę się z Wami moją jedną z ostatnich prac. Jak wiadomo  okres letni (szkoda ze już za nami a owy przedmiot wykonałam na wesel w październiku) to czas wesel a nowożeńcy teraz nie chcą kwiatków tylko winka, czekoladki itp.............

 i aby zrobić opakowanie dla wina i czekoladek wymyśliłam takie pudło - zwykłe tekturowe, chyba po ręcznikach.



Tylko niestety za szybko je zapakowałam i nie zdążyłam zrobić zdjęć w środku :(
Ale  w swoim dorobku mam jeszcze jedno, ale o tym innym razem.
Przepraszam także za zdjęcia, bo nie należą do najlepszych ale to też z pośpiechu. Pozdrawiam wszystkich serdecznie z mojego mazurskiego zacisza.....
Marta

1 komentarz:

  1. Dzień dobry. Witaj w naszym gronie;-) Podobnie jak TY zaczęłam niedawno prowadzić bloga i uwazam tak jak PETRA ,ze to wciąga strasznie ;-)pozdrawiam serdecznie.Bede wpadać do Ciebie;-)

    OdpowiedzUsuń